Verantwoordelijk voor de branding, marketing en ecommerce activiteiten van de merken PW. en Arbo – de HR en veiligheidsuitgaven van Vakmedianet. De belangrijkste producten waren de abonnementen voor on- en offline publicaties, boeken, cursussen en congressen. Kern was om zeer doelgerichte campagnes te maken met hoge conversieratio. Ik was verantwoordelijk voor: e-mail automation, ontwerp en copy landingspagina’s, aansturing SEA. Naast productspecifieke campagnes werkte ik aan branding campagnes en verstuurde ik circa 12 nieuwsbrieven per week voor verschillende publicaties en nieuwsbrieven, die ook gebruikt werden om producten en diensten onder de aandacht te brengen bij een bredere doelgroep. Aangezien ik gebruik kon maken van het traditionele uitgeversmodel deed ik ook campagnes om advertentieruimte in onze publicaties te verkopen aan derden. Op strategisch niveau was ik verantwoordelijk voor de herpositionering van PW., de ontwikkeling en lancering van een nieuw online abonnement voor HR-managers, het implementeren van klanttevredenheidsonderzoeken en retentiecampagnes voor abonnees.